Arsy Palefrenier
Nombre de messages : 12 Jeux : WOW Classe : Démo Date d'inscription : 12/06/2013
| Sujet: Nouveautés 5.4 Jeu 13 Juin - 20:00 | |
| Pour ceux qui ne sont pas au courant : - Citation :
- New Raid: Siege of Orgrimmar
- More information coming soon.
New Feature: Flexible Raid Difficulty
- This is a new raid difficulty designed for pre-made groups of 10 to 25 players or any number in between. This means it's possible to have raids of 15 or 22 players! Difficulty will adjust automatically based on the number of players present with encounters intended to provide a challenge roughly between Raid Finder and Normal difficulty.
- Flexible Raid difficulty requires a pre-made group to join but has no minimum item level requirements or role restrictions. Both BattleTag™ and Real ID friends are eligible to participate.
- Loot quality will be between Raid Finder and Normal difficulty and awarded through a personal loot system (similar to Raid Finder). Bonus rolls and loot specialization will also be supported.
- Players will be able to earn raid achievements just like in Normal or Heroic difficulty.
- Flexible Raid difficulty has a lockout that is separate from Raid Finder and Normal difficulty.
- To learn more about Flexible Raids, please visit our blog titled: A Raid for All Seasons: Flexible Raid Preview.
New Area: Timeless Isle
- More information coming soon.
New Feature: Proving Grounds
- Proving Grounds is a new feature for individual players to test and improve their combat skills.
- At the Proving Grounds, players may undertake trials, designed for Damage, Tank, or Healer roles.
- It provides a great opportunity to learn how to Tank or Heal, without the need of a group.
- Each trial is available in four separate difficulties: Bronze, Silver, Gold, and Endless. Harder difficulties include more difficult and varied enemies.
- Endless mode allows you to test your mettle against increasingly difficult enemies. Compare your best scores to friends and guildmates!
- [PTR]: Access to the Proving Grounds and more information is coming soon.
New Feature: Virtual Realms
- Virtual Realms are sets of realms that are fused together, and will behave exactly as if they were one cohesive realm. Players on the same Virtual Realm will be able to join guilds, access a single Auction House, join arena teams and raids, as well run dungeons or group up to complete quests.
- Players belonging to the same Virtual Realm will have a (#) symbol next to their name.
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WX"King Of StormWind"YZ Palefrenier
Nombre de messages : 13 Jeux : WOW Classe : Guerrier Prot (PVE)
Maître du Monde (PVP)
En couple avec Khänd. (Nous sommes pour le mariage Homosexuel) Date d'inscription : 05/06/2013
| Sujet: Re: Nouveautés 5.4 Jeu 13 Juin - 20:06 | |
| Pour expliquer pour Ivie car il parle pas anglais, en gros maintenant tu pourras raid de 10 à 25 personnes et la difficulté sera adapté. Si tu y vas a 12 16 18 20 24 .. peu importe le nombre de personne, sa s'adapte au nombre de personnes.
Je vole le post au passage ! thx <3 | |
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Arsy Palefrenier
Nombre de messages : 12 Jeux : WOW Classe : Démo Date d'inscription : 12/06/2013
| Sujet: Re: Nouveautés 5.4 Jeu 13 Juin - 20:07 | |
| La chose intéressante est à mon avis surtout la fusion de serveur. On ne connait pas encore les critères mais cela devrait permettre d'augmenter un minimum la population active. | |
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Celdhyrean Sénéchal
Nombre de messages : 6502 Jeux : WOW Classe : Druide Date d'inscription : 05/02/2006
| Sujet: Re: Nouveautés 5.4 Jeu 13 Juin - 20:15 | |
| Pour les raids flexibles : il s'agit d'une difficulté intermédiaire entre le LFR et le normal sur tag séparé, qui sera présente uniquement pour les raids 5.4 au démarrage. On sera moyen concerné à part pour des soirées rerolls ou autres vu qu'on vise plutot normal et plus.
Pour la fusion de serveurs, l'objectif est surtout pour régler le problème des serveurs déserts, pas gagné qu'on soit concerné sur Archimonde (le serveur est peuplé, juste très déséquilibré) | |
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| Sujet: Re: Nouveautés 5.4 | |
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